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Développement, Neurocognition, Dysfonctionnements

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Revitalization and education

in Romance sociolinguistics , Ayers-Bennet, W. & Carruthers, J. (eds)

Ghimenton, A. & Depau, G.

De Gruyters

2018

 
 

Don't speak too fast! Processing of fast rate speech in children with specific language impairment

Guiraud, H., Bedoin, N., Krifi-Papoz, S., Herbillon, V. & Caillot-Bascoul, A., Gonzalez-Monge, S., Boulenger, V.

Plos One

2018

En savoir plus : article

 
 

Perception de la parole et oscillations cérébrales chez les enfants neurotypiques et dysphasiques

Guiraud, H., Hincapié, A.S., Jerbi, K., Boulenger, V.

2018

 
 

Invariance in variation: frequency and neighbourhood density as explanatory factors

Kern, S., dos Santos, C.

Trends in Language Acquisition Research (TiLAR)

2018

En savoir plus : lien

 
 

Etude acoustique de la production de voyelles de l'anglais par des apprenants francophones

Krzonowski, J., Pellegrino, F., Ferragne, E.

2018

En savoir plus : article

 
 

Développement de la parole et de la mastication : Evolution de la durée des cycles oscillatoires mandibulaires observés entre 8 et 14 mois chez 4 enfants québecois.

Lemarchand, L., MacLeod, A., Canault, M., Kern, S.

2018

 
 

Does first word development in bilingual French-Portuguese toddlers mirror monolingual one? A study exploring executive function abilities

Valente, D., Kern, S., dos Santos, C.

2018

En savoir plus : PDF

 
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